22 خدمت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از 22 نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال آب و فاضلاب استان تهران، دفاتر پیشخوان و یک خدمت در پنجره واحد خدمات شهری دفاتر خدماتی شهرداری‌ها به مشترکان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدرسول باقری در این باره گفت: این شرکت به‌عنوان نخستین دستگاه خدماتی از سال 1394 تعاملات سازنده‌ای با شهرداری تهران برای فروش انشعاب آب و ارائه خدمات در محدوده شهر تهران از طریق دفاتر الکترونیک خدمات شهرداری تهران داشته است.
باقری ادامه داد: بر همین اساس آبفای استان تهران به منظور ارتقای شاخص سهولت انجام کسب و کار، سامانه برخط فروش انشعاب ویژه دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری تهران را در سال 96 پیاده‌سازی و 140 شناسه و رمز کاربری برای کلیه این دفاتر ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 963650

وب گردی

وب گردی