تولید نفت‌گاز یورو ۵ در کشور افزایش یافت

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: تاکید ویژه وزیر نفت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و اصول زیست محیطی سبب به ثمر رسیدن پروژه‌های مهم از جمله افزایش تولید نفت‌گاز یورو ۵ در کشور شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی گفت: توجه ویژه وزیر نفت به مسائل زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی، به تسریع در راه‌اندازی و به ثمر رسیدن طرح‌های ارتقای کیفیت نفت‌گاز تولیدی کشور در حوزه پالایش و پخش منتهی شد.

او با بیان این‌که اجرای پروژه ارتقای تولید کیفیت نفت‌گاز در پالایشگاه‌های تبریز، اصفهان و بندرعباس به عنوان دستاوردهای مهم دولت در این حوزه معرفی می‌شود، اظهار کرد: به‌زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از طرح‌های افزایش کیفیت و کمیت نفت‌گاز با استاندارد یورو ۵ در پالایشگاه‌‌های تبریز و بندرعباس خواهیم بود.

صادق‌آبادی با اشاره به این‌که پالایشگاه تبریز روزانه ۶ میلیون لیتر، پالایشگاه اصفهان ۱۶ میلیون لیتر و پالایشگاه بندرعباس ۱۲ میلیون لیتر نفت‌گاز با استاندارد یورو ۵ تولید می‌کنند، تاکید کرد: اجرای این پروژه‌ها با حمایت مستقیم و توجه ویژه وزیر نفت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و استانداردهای زیست محیطی به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966837

وب گردی

وب گردی