سراهای دانشجویی دانشگاه قم بازسازی‌شده‌اند

معاون دانشجویی دانشگاه قم گفت: سطح برخی از خوابگاه‌های این دانشگا‌ه ارتقا یافته است و این خبر خوشی برای دانشجویان در دانشگاه قم محسوب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، خیرالله رهسپارفرد در این باره گفت: با اقدامات خوبی که در خوابگاه‌های قم صورت گرفته، سه خوابگاه تغییر سطح داده است. خوابگاه‌های شهید میرباقری و شهید گل‌آور از سطح پنج به چهار و خوابگاه معصومیه از سطح چهار به سه ارتقا یافته‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه قم در ادامه اضافه کرد: خوابگاه شهید میرباقری بازسازی اساسی شده است و آشپزخانه، تمام سیستم اعلام حریق و پله‌های اضطراری این خوابگاه جاگذاری و در حال انجام است.

وی افزود: قرارداد زمین چمن مصنوعی سراهای دانشجویی در کوی دانشگاه قم نیز منعقد شده است و امید داریم که تا پایان شهریور ماه به‌پایان برسد. در همین مکان دو اتاق تندرستی نیز با حمایت صندوق رفاه در حال ساخت است که از ابتدا مهر کار ساخت و تجهیز آن آغاز می‌شود. در ابتدای ورودی خوابگاه غدیر نیز ساخت اتاق گیت برای اتصال به کوی خوابگاه‌ها شروع‌ شده که امیدواریم بتوانیم تا قبل از شروع سال تحصیلی آن را تکمیل کنیم.

رهسپار فرد خبر خوبی به دانشجویان دانشگاه قم داد و گفت: آشپزخانه دانشگاه در حال بهسازی و در حال صنعتی شدن است. در این زمینه سردخانه زیر صفر به بیرون از رستوران جابجا شده و محل طبخ افزایش فضای کالبدی دو برابری داشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه قم در مورد خوابگاه معصومیه تصریح کرد: خوابگاه معصومیه نیز در حال بازسازی کامل است و در کنار آن سرویس بهداشت و حمام‌ها نیز تعمیر می‌شوند؛ ساخت یک طبقه دیگر برای افزایش ظرفیت این خوابگاه آغاز شده است و در حال حاضر مشغول تهیه تجهیزات آن هستیم. اتاق تندرستی این خوابگاه تجهیز شده است که علاوه بر وسایل سنجش سلامتی دانشجویان، وسایلی جهت ورزش دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: تمام خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه در تابستان سم‌پاشی شده و تأسیسات آن در صورت نیاز تعمیر شده است و با توجه به تمهیداتی که دانشگاه صورت داده است امیدواریم مشکلی در اسکان دانشجویان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 967249

وب گردی

وب گردی