نتایج آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی منتشر شد

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۷ عصر دیروز در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

تعداد ۱۱ هزار ۱۴۵ نفر در این دوره از آزمون دکتری تخصصی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۶۱ نفر در دکتری تخصصی آموزشی و ۴۸۴ در دکتری تخصصی پژوهشی ثبت نام کرده بودند.

با توجه به وجود شرط مدرک زبان تا زمان آزمون شفاهی، داوطلبانی که این شرط را دارا نبودند در آزمون شرکت نکردند و در نهایت تعداد ۸ هزار و ۶۱۱ نفر در دکتری آموزشی و ۳۲۴ نفر در دکتری پژوهشی در آزمون کتبی شرکت کردند.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از 26 تا 27 شهریور به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم مراجعه و ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف است و هیچ‌گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود.

لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی است و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود و پس از برگزاری آزمون کتبی و اعلام حد نصاب آزمون، تعداد ۲ هزار و ۵۶۶ نفر برای مصاحبه دعوت شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۷۲ نفر در دکتری تخصصی آموزشی و ۹۴ نفر در دکتری تخصصی پژوهشی بودند.

کسانی که به هر دلیل ثبت‌نام نکنند و یا پس از ثبت‌نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (ph.d) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته‌شدگان با پرداخت شهریه (بین‌الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969594

وب گردی

وب گردی