مشکل بزرگ شفر برای بازی امروز با السد

سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش نگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وینفرد شفر به سخت ترین آزمون خود در تیم فوتبال استقلال رسیده است؛ آزمونی که اگر از آن سربلند بیرون بیاید، چه بسا اعتماد هواداران را دوباره به خود جلب کند و چنانچه موفق از این چالش خارج نشود، ممکن است به پایان روزهای خوش در استقلال نزدیک شود. شفر با تیمش بازی رفت را به السد باخت و حالا برای دیدار برگشت آماده می شود؛ دیداری که شاید هواداران استقلال هم نسبت به موفقیت در آن چندان امید زیادی نداشته باشند.

شفر تا یک روز پیش از این بازی تا حدود زیادی ترکیب اولیه تیمش را شناخته و تنها در مواردی تردید داشته که آن هم تا ساعاتی قبل از مسابقه و با مشورتی که با مشاوران و دستیارانش دارد به نتیجه نهایی خواهد رسید اما بزرگترین چالش پیش روی شفر، انتخاب دروازه بان اصلی است.

شفر از دو دروازه‌بان قابل اعتماد در تیمش سود می‌برد. یکی با تجربه‌ تر و دیگری جوان تر و انرژیک تر. انتخاب از بین سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی شاید سخت ترین تصمیمی باشد که شفر قبل از بازی با السد باید اتخاذ کند.

حالا انتخاب یکی از بین این دو، سخت ترین کار شفر برای معرفی ترکیب اصلی تیمش است و شاید سخت ترین تصمیم شفر، آخرین تصمیم او قبل از بازی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969729

وب گردی

وب گردی