ردپای داعشیان وطنی از کف خیابان تا توییتر

گروهک منافقین جز آن دسته از گروه های تروریستی است که دستان‌شان برای همیشه به خون مردم ایران آغشته شده و این موضوع را می توان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به وضوح دید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاهد افراد و گروه های زیادی بوده که هر کدام نقشی در خط سیر آن تا به امروز داشته اند. گروهک منافقین از همین دسته هستند. آنها با کارهایی که انجام داده اند تاثیراتی را روی روند انقلاب گذاشته اند؛ این گروهک تروریستی بعد از انقلاب روی حقیقی خود را نشان داد.

از همین رو کشتار 17 هزار ایرانی را در کارنامه آنها می بینیم. همچنین آنها در کشتار بی رحمانه حاجیان ایرانی در سال 66دست داشتند. این موضوع با توجه به اسنادی که از استخبارات دولت بعث عراق بعد از فروپاشی صدام به دست آمد مسلم شد که منافقین با دولت عراق و عربستان برای سرکوب حجاج ایرانی و کشتار آنها همکاری داشته‌اند.

افشاگری منافقین :

چنین اقداماتی وحشیانه در قبال ایران همواره ادامه داشت تا به سال‌های دهه 80 رسید. زمانی‌که جمهوری اسلامی ایران درگیر پرونده هسته ای خود بود. این بار هم خرابکاری گروهک منافقین باعث شد تا ایران با مشکلات زیادی در عرصه بین الملل مواجه شود؛ زیرا همین گروهک تروریستی بود که اسناد فعالیت هسته ای ایران را لو داد. در این خصوص ۲۳ مرداد ۱۳۸۱، «علیرضا جعفرزاده»، سخنگوی گروهک منافقین، نتیجه‌ جاسوسی‌های ساز.مان خود را با ارائه‌ تصاویری از سایت نیروگاه‌های اتمی نطنز و اراک افشا کرد و اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران در نطنز و اراک تأسیسات غنی سازی اورانیوم و رآکتور آب سنگین ساخته است.

همین موضوع باعث شد تا عرصه بینالملل به فعالیت های ایران حساس شده و تحریم های ظالمانه ای را علیه کشورمان اعمال کند. اما کار این گروهک فقط به چنین اقداماتی ختم نشد بلکه سال ها بعد در میدان دیگری دست به خرابکاری زدند. این موضوع مربوط به فتنه سال 88 می شود. اتفاقی که باعث شد تا کشور تا لبه های سقوط هم کشانده شود. در این واقعه گروهم منافقین هم دست داشتند. در این مورد مریم سنجابی یکی از اعضای جدا شده از سازمان منافقین در گفت‌وگو با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با اشاره به اهداف مسعود رجوی از صدور دستور تشکیلاتی برای به آشوب کشاندن تهران در فتنه 88 می‌گوید: «هدف، به خشونت کشاندن و ملتهب کردن فضای جامعه و مختل کردن روند انتخابات بود. رجوی به دنبال ایجاد فضای ناآرام و ناامنی برای مردم بود. او در یکی از پیام‌های داخلی‌اش به صراحت گفت: «از خشونت و اینکه جو سیاسی ایران به سمت خشونت و سخت‌تر شدن برود و تعدادی هم کشته شوند نترسید.»

اما تمام تلاش های منافقین در این برهه تاریخ از انقلاب نتوانست جمهوری اسلامی را از حرکت خود بازدارد و این مردم بودند که فتنه 88 را به محاق بردند.

اما اقدامات خرابکارانه گروهک منافقین ادامه داشت. به طوری که به وضوع رد آنها در حوادث سال 96 و 97 دیده شد. سال 96 جان بولتون معاون امنیت ملی ترامپ در همایش سالیانه منافقین واقع در پاریس گفته بود ایران چهلمین سال انقلاب خود را نخواهد دید. بعد از چند ماه درست در دی ماه سال 96 ایران شاهد اغتشاشاتی بود که به دنبال تقابل مردم در برابر نظام بود. این قائله تا جایی پیش‌رفت که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری حمایت خود را از این اقدامات ابراز داشت. اما در این اتفاقات افرادی دستگیر شدند که سرنخ‌های مهمی را از سازمان‌هایی که در این اغتشاشات دست داشتند برملا کردند. در همین خصوص سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص افرادی که دستگیر شدند اظهار داشت: «بسیاری از اغتشاشگرانی که در مرکز فتنه بودند همه آموزش‌دیده ضدانقلاب و منافقین بودند که دستگیرشدند و به‌شدت با آنان برخورد خواهد شد.»

این سخن نشان‌داد منافقین یک پای اغتشاشاتی بودند که کشور را چند‌ماهی با مشکلاتی مواجه کرد. البته این مشکلات در مواجه با مسائلی که در فتنه 88 برای ایران به وجود آمد چیزی نبود اما با این حال جو کشور را برای مدت هر چند کوتاهی با تشویش مواجه کرد.

اما همکاری منافقین در ایجاد آشوب‌های دی ماه 1396 جایی محرز شد که سرکرده این گروهک تروریستی مریم رجوی صراحتا اظهار داشت: «اغتشاشاتی که در دی‌ماه در ایران رخ داد، محصول کار منافقین بود.» او گفت: «طبیعتاً، آنچه در ایران رخ می‌دهد، کار شبکه‌های مجاهدین خلق در شهرهای مختلف است.»

مهاجرت از اشرف به توییتر :

مجموعه اقدامات منافقین نشان می دهد بغض و کینه ای که این گروهم تروریستی از ایران و مردم آن دارند به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت بلکه در بزنگاه های مهم خود را به صورت کشتار و یا اغتشاشاتی بی سابقه نشان می دهد. اما شایان ذکر است که برای هر اقدامی باید طرح و برنامه آن اماده شده و بعد از طریق رسانه ها افکار عمومی رابرای کارهای خود مهندسی کرد. بعد از این است که می‌توان به راحتی هرکاری را برای به آشوب کشاندن ایران انجام داد. گروهم تروریستی منافقین در خصوص هدایت و مهندسی افکار عمومی اقدام به انجام عملیات روانی از طریق توییتر کرد. در این شبکه بود که موجی از اعتراضات برخواسته و بعد در کف خیابان ها خود را نشان‌داد.

حسن حیرانی عضو سابق این گروهک تروریستی در مصاحبه با «لیسنینگ پست» گفته است: «مجموعاً چندین هزار حساب کاربری توسط هزار تا هزار و پانصد نفر از اعضای سازمان اداره می‌شود. این حساب‌ها به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و مدیرانشان، دستورالعمل‌های مشخصی برای آنچه باید انجام دهند دریافت می‌کنند.»

حسن شهبازی از دیگر اعضای جداشده از منافقین، با شفافیت بیشتری از فعالیت‌های این حساب‌های توییتری و فیسبوکی برای دامن زدن به آشوب‌های دی ماه 96 پرده برداشته و گفته است: «برای فعال شدن هشتگ‌ها، به ما گفته می‌شد که دقیقا روی چه هشتگی کار کنیم. کار ما این بود که با جست‌وجوی ویدئوهای اعتراضات، نشر و بازنشر آنها، کامنت‌های خودمان را در ذیل همان ویدئوها پخش کنیم.»

وی در ادامه اظهار داشت: «ما به صورت روزانه، دستورالعمل‌هایی برای تمرکز روی مسائل جاری ایران دریافت می‌کردیم، مسائلی مانند بالا رفتن قیمت‌ها، بیکاری و فقر. ما باید با استفاده از توییتر، توجه جهانیان را به این مسائل جلب می‌کردیم و به هر طریقی، جمهوری اسلامی را مقصر نشان می‌دادیم. این وظیفه روزانه ما در فضای مجازی بود.»

این اظهارات نشان می دهد که منافقین برای به آشوب کشاندن جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری مضایقه نمی کنند. همچنین باید دانست امروزه منافقین هم به ابزارهای روز در رسانه های اجتماعی مسلح شده اند و در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند. بر همین اساس می طلبد مسئولان و مردم در مواجهه با رسانه های اجتماعی هوشمندانه برخورد کنند؛ زیرا در غیر این صورت خسارات غفلت از فعالیت های دشمن در فضای مجازی گریبان‌گیر کشور خواهد شد.

خبرنگار: مجید فاضلی

انتهای پیام/

کد خبر: 969907

وب گردی

وب گردی