بی توجهی استقلالی ها کار دست‌شان داد

باشگاه استقلال با پرونده جدیدی دست به گریبان شده و ممکن است یکی از ستاره های خود را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلالی‌ها هنگام خرید داریوش شجاعیان، با باشگاه گسترش فولاد قرار گذاشتند به صورت قسطی پول رضایتنامه او را پرداخت کنند اما آبی‌ها هر بار در پرداخت قسط‌ها تأخیر داشتند که این موضوع باعث نارضایتی باشگاه تبریزی شده است.

در ابتدا مسئولان باشگاه تبریزی اعتراضی به این تأخیر نکردند و بدون سرو صدا ماجرا را ختم به خیر کردند اما بدقولی‌های استقلالی‌ها ادامه‌دار شد و در نهایت و پس از گذشت یک فصل، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز (گسترش فولاد) رسما اعلام کرد قصد برگرداندن شجاعیان را دارد و تبریزی‌ها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

پس از شکایت مسئولان باشگاه ماشین‌سازی، باشگاه استقلال فرصت داشت به این خواسته تبریزی‌ها واکنش نشان دهد و رسما نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت بزند اما آنها اعتنایی به این موضوع نکردند و حالا ممکن است رأی نهایی به ضررشان تمام شود.

البته اعلام شده استقلالی‌ها به نامه کمیته تعیین وضعیت پاسخی نداده‌اند و پرونده به کمیته ارسال شده تا به زودی رأی نهایی صادر شود. معلوم نیست که رأی به سود استقلال یا ماشین‌سازی صادر می‌شود، چون باید همه جوانب بررسی تا رأی درست صادر شود.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال به زودی رأی خود را بر اساس مستندات و ادله باشگاه ماشین‌سازی صادر می‌کند و اگر نصیرزاده مدارک قابل قبولی داشته باشد بدون شک شجاعیان پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت دوباره باید برای ماشین‌سازی به میدان برود.

البته همیشه سر بزنگاه، باشگاه استقلال وارد عمل شده و سعی می‌کند رضایت نصیرزاده را بگیرد، نصیرزاده هم در تمام اوقات با استقلالی‌ها کنار آمده و زیاد به آنها سخت نمی‌گیرد اما نکته اینجا است که باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر پرونده‌های مختلف است؛ از پرونده بازیکنی که فقط آزمایش داده و الان پول می‌خواهد تا پول رضایتنامه بازیکنی که رباط پاره کرده و عملا در این روز‌ها هیچ منفعتی برای استقلال ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969916

وب گردی

وب گردی