رونمایی از سردیس مرضیه دباغ با حضور سردار کارگر

در همایش بانوی مبارز با حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سردیس مرحوم مرضیه دباغ رونمایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این همایش به انگیزه پاسداشت یک عمر زندگی سراسر مبارزات و فعالیت های انقلابی مرحوم مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ و بزرگداشت و تکریم این بانوی مبارز، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 و با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این همایش که مسئولان سازمان فرهنگی هنری، جمعی از پژوهشگران و شخصیت های فرهنگی و ادبی فعال در حوزه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس حضور خواهند داشت، ضمن سخنرانی سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، هم چنین میزگردی با حضور اعضای خانواده مرحوم دباغ با موضوع تبیین مبارزات انقلابی وی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: سخنرانی علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شعر خوانی شاعران انقلاب در وصف مرحوم دباغ و نمایش فیلم در باره زندگی و مبارزات ایشان از دیگر بخش های این همایش است.

هم چنین در پایان این همایش با حضور خانواده مرحوم دباغ و مسئولان فرهنگی حاضر در همایش از سردیس این بانوی انقلابی و محافظ و یار دیرین حضرت امام(ره) رونمایی خواهد شد.

همایش"بانوی مبارز" چهارشنبه 4 مهر ماه ساعت 9 صبح در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گشایش می یابد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970566

وب گردی

وب گردی