ساخت پاتوق های کوچک  برای تعاملات اجتماعی محلی

شهردار منطقه 13 با اشاره به آماده سازی و بهره برداری از سه پاتوق محله در این منطقه ، ساخت پاتوق های کوچک را به عنوان یک فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی محلی و در عین حال فضای فراغتی عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با بیان اینکه ساخت پاتوق محله به عنوان یکی از راهکارهای کارآمد برای ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها و افزایش سرانه فضاهای سبز و باز منطقه است گفت: در برخی محله‌ها به دلیل محدودیت فضا امکان ساخت بوستان فراهم نیست و ساخت پاتوق های کوچک محله بعنوان یک فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی محلی و در عین حال فضای فراغتی ، یکی از بهترین راهکارهای توسعه محلات به شمار می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر پاتوق محلات خدایی به متراژ100 متر مربع ،پاتوق محله منصوری به متراژ 100 متر مربع و محله صفا به مساحت 100 متر مربع آماده افتتاح هستند.

شهردارمنطقه 13 ادامه داد: با شناسایی زمین‌های بدون استفاده در محلات صفا ، اسدی ، زاهد گیلانی ، پاتوق محله با هدف ارتقای کیفی زندگی شهروندان در این محلات کم برخوردار ساخته می‌شود.

رحمان زاده گفت: بهساز ی معابر و تقاطع های منتخب در این پهنه ها و پیگیری جابجایی تیرهای برق واقع در وسط گذر های کم عرض توسط شرکت برق نیز از دیگر طرح هایی است که در دست بررسی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972074

وب گردی

وب گردی