اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان»

اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، امروز یکشنبه پانزدهم مهر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ اکران ویژه این فیلم با حضور سپیده خداوردی بازیگر سینما، نوازنده و مدرس موسیقی امروز یکشنبه پانزدهم مهرماه ساعت 20 در خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد.

«برسد به دست آقای بنان» مستندی 87 دقیقه­ای است که در آن به زندگی و آثار استاد غلامحسین بنان پرداخته شده است و کوشیده است که از خلال گفتگو با نزدیکان، دوستان و چهره ­های موسیقی کشور تصویری ماندگار از استاد بنان ارائه دهد. این مستند از 26 اردی­بهشت ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده و مخاطبان بسیاری تا به امروز به تماشای این مستند پرتره که تنها مستند ساخته شده درباره زندگی استاد بنان است، نشسته ­اند.

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان،تهیه‌کننده و تدوین­گر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده ­یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه­ ای: سعیده الله­ دادی.

انتهای پیام/

کد خبر: 972802

وب گردی

وب گردی