لزوم  تقویت رشته های پرمتقاضی در دانشگاه آزاد اسلامی

نشست دکتر بهروز میرزا رئیس هیات عالی نظارت منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی با روسای واحدهای استان کهگیلویه وبویراحمد در واحد یاسوج برگزار شد.

دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار گفت: واحدهای استان دارای مجموعه های ملکی هستند که پشتوانه خوبی از لحاظ مالی است و امیداریم که در سازمان با تفویض اختیار به واحدها، بتوانیم با تعیین و تکلیف این املاک شرایط مطلوبی را برای واحد ها بوجود آوریم.

وی گفت: وضعیت پردیس سرآبتاوه به یک معضل برای ما تبدیل شده و با توجه به هزینه های زیادی که برای این مجموعه شده دنبال راهکاری برای حل مشکل آن هستیم.

دکتر جانی پور افزود: با توجه به در اختیار داشتن امکانات و هیات علمی مورد نیاز در تلاشیم با تصویب رشته های جدید نسبت به افزایش دانشجو و حل مشکلات دانشگاه کمک کنیم.

دکتر بهروز میرزا رئیس هیات عالی نظارت منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این دیدار بیان کرد: امروزه توازن درآمد و هزینه ها در دانشگاه آزاد اسلامی به هم خورد و به علت وابسته بودن به شهریه دانشجویان هنوز نتوانسته ایم مشکلات را حل کنیم و درآمدهای غیرشهریه ای نیز تاکنون جوابگو نبوده است .

وی گفت: باید دنبال تقویت رشته های دارای متقاضی باشیم و از این طریق باعث افزایش دانشجو شویم و مسئولین دانشگاهها باید با روحیه جهادی دنبال تعالی و پیشرفت دانشگاه باشند.

دکتر میرزا ادامه داد: انشااله با جلساتی که با دبیرکل هیات موسس دانشگاه برگزار خواهیم کرد بدنبال رفع مشکلات دانشگاه هستیم و برای تعیین وتکلیف وضعیت سایت سرآبتاوه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 973929

وب گردی

وب گردی