اصول کاربردی هیدرولیک در مهندسی منتشر شد

کتاب « اصول کاربردی هیدرولیک در مهندسی» تالیف محمد حسین پور محمدی و علیرضا مسجدی توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این کتاب با تکیه بر مراجع اصلی و محققین برجسته ای نظیر Crowe Roberson و Clayton Elger و برگرفته از تجربیات چندین ساله مولفین در تدریس دروس مکانیک سیالات و هیدرولیک و هیدرولیک مهندسی پیشرفته در گروه های مهندسی آب و مکانیک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشند.

در این کتاب مطالب مطرح شده مطابق با سرفصل های دروس یاد شده بوده و می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته های مهندسی آب، عمران، مکانیک و رشته های وابسته به آن و همچنین متخصصین و کارشناسان مربوطه باشد.

جهت درک بهتر مفاهیم کتاب، حتی الامکان سعی شده است تا با طبقه بندی مناسب مطالب، ضمن ارائه مفاهیم با بیانی ساده و روان، مثال های متعدد و متنوع در دو سیستم متریک و انگلیسی در هر فصل ارائه شود. همچنین جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان نمونه مسائل حل شده در انتهای فصول آورده شده است.

کتاب «اصول کاربردی هیدرولیک در مهندسی» مشتمل بر پنج فصل است که به ترتیب در مورد حرکت سیال در مجازی بسته، مقاومت در مقابل حرکت سیال (افت در لوله ها) اتصال لوله ها در شبکه لوله کشی، وسایل اندازه گیری جریان، الگوی جریان در لایه مرزی را می توان برشمرد.

کتاب «اصول کاربردی هیدرولیک در مهندسی» تالیف محمد حسین پور محمدی و علیرضا مسجدی از اعضای هیات علمی دانشگاه در 191 صفحه، تیراژ دو هزار نسخه با قیمت 15 هزار تومان توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز راهی بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975215

وب گردی

وب گردی