رهایی: آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیمه اول دی ماه برگزار می شود

جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده پیشنهاد حوزه دانشجویی و فرهنگی در مورد معادل سازی دوره های آموزشی فرهنگی معرفت رضوی با یکی از دروس معارف بود که با توجه به برنامه زمانبندی و آزمون درس به تصویب اعضا رسید.

وی با بیان اینکه شیوه نامه پذیرش دانشجو در واحد لبنان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، خاطر نشان کرد: موضوع پذیرش دانشجو در واحد لبنان با توجه به شرایط پذیرش بدون آزمون و آیین نامه های موجود به تصویب رسید.

رهایی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد آزمون جامع دوره دکتری در نیمه اول دی ماه 1397 برگزار شود، اظهار داشت: این موضوع با توجه به تأخیر در ارائه منابع به دانشجویان و در جهت امکان آمادگی بیشتر آنها صورت گرفت و این آزمون با نظارت استانی برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در برگزاری آزمون جامع از مشارکت اساتید تدریس کننده دروس در همه واحدها در طراحی سؤال استفاده خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 975999

وب گردی

وب گردی