تولیدکنندگان را خودتحریمی بیشتر از تحریم‌ها زمین‌گیر می‌کند

رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با اشاره به مشکلات فراوان بر سر راه تولیدکننده ایرانی در شرایط کنونی گفت: بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.

به گزارش سرویس اقتصادی ایسکانیوز ، رضا امیدوار تجریشی رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان و دهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت گفت: آنچه این روزها از دولت و مجلس انتظار می‌رود اصلاح قوانین زائد به جای صدور بخشنامه‌های لحظه‌ای است.

وی افزود: هم‌اکنون تولیدکننده در حالی با زحمت و مشقات فراوان مواد اولیه و سرمایه در گردش خود و همچنین حقوق و دستمزد کارگران را تأمین می‌کند که بر سر مسیر خود با دست‌اندازهای بسیاری مواجه است.

این مقام مسئول گفت: متأسفانه برخی رفتارهای سلبی تولیدکنندگان را متهم به کم‌فروشی می‌کنند و در این حالی است که مصائب تولیدکننده از سوی سازمان تأمین اجتماعی،‌ امور مالیاتی و بانک‌ها در کنار مشقت ثبت سفارش در گمرکات باعث شده تا بیش از آنکه تحریم‌های خارجی تولیدکننده را از پای درآورد، خودتحریمی‌های داخلی وی را زمین‌گیر کند.

کد خبر: 989373

وب گردی

وب گردی