وجود 40 هسته فناور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فعالیت 120 هسته فناور و 30 شرکت دانش بنیان در گیلان، گفت: از این تعداد 40 هسته فناور و 6 شرکت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان استقرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در حاشیه همایش بزرگداشت هفته پژوهش در سالن بانک صادرات رشت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 95 تدوین شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دنبال آن است تا سال ۱۴۰۴ پیشرو در دانشگاه‌های نسل سوم، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص‌های سلامت باشد بنابراین از این پس هر فعالیتی در دانشگاه باید ما را به سمت این چشم انداز، رهنمون سازد.

وی با اشاره به فعالیت 120 هسته فناور و 30 شرکت دانش بنیان در گیلان، گفت: از این تعداد 40 هسته فناور و 6 شرکت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان استقرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه دارای 3 مرکز رشد است، گفت: هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال گذشته تشکیل شده است.

یوسف‌زاده ادامه داد: تولیدات خوبی از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد و در مرحله تجاری سازی قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: ماموریت دانشگاه علوم پزشکی تامین، حفظ و ارتقا سلامت جامعه، اعتلای بهداشت درمان، آموزش و پژوهش است و همه کارها باید با توجه به این ماموریت اصلی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989657

وب گردی

وب گردی