«دیدن دوباره تو» در هیسپان تی وی

«دیدن دوباره تو» (See You Again) نام مستندی در شبکه هیسپان تی وی است که روی دیگر مساله مهاجرت را به تصویر کشیده و داستان آدم هایی را روایت می کند که بی وقفه و خستگی ناپذیر به دنبال مهاجران گم شده خود می گردند.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند «دیدن دوباره تو» به زبان اسپانیایی و به تهیه کنندگی میشل کارر، محصول سال 2017 است و قصه بیش از 100 هزار نفر از مهاجران کشورهای آمریکای لاتین را بازگو می کند که در راه مکزیک عده ای از آن ها ناپدید شده اند. این افراد مهاجرانی از کشورهای گواتمالا، السالوادور، هندوراس و نیکاراگوئه بودند که به دلیل افزایش خشونت و فقر شدید در کشورهایشان مجبور به مهاجرت از مرز شمالی مکزیک و ورود به «ایالات متحده» شدند.
در ادامه مستند، وضعیت این مهاجران که هزاران نفر از آنها در طول مسیر بدون پول مانده، کشته یا توسط شبکه های قاچاق انسان به سرنوشتی نامعلوم دچار شده اند، تشریح می شود و پس از آن مادرانی را می بینیم که به دنبال گمشدگان خود هستند در حالی که تنها اطلاعی که از این ناپدیدشدگان به دست آمده، این است که در منطقه ای در مکزیک دیده شده اند. این مادران به شکلی سازمان یافته در جستجوی عزیزان خود هستند و حدود ده سال است که کاروان مادرانِ مهاجر ناپدید شده را تشکیل داده اند.
مستند «دیدن دوباره تو» در دو قسمت 25 دقیقه ای از سه شنبه 27 آذر ماه ساعت 8:30 از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار این مستند در همان روز و در ساعات 15:30 و 21:30 به روی آنتن می رود.

کد خبر: 990038

وب گردی

وب گردی