سرپرست معاونت علمی واحد شبستر معرفی شد

مراسم معارفه و تکریم معاونان علمی واحد شبستر در سالن کنفرانس استاد شهریار و با حضور رئیس، معاونان، مدیران و تعدادی از استادان، دانشجویان و کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شبستر، با کسب مجوز کمیته انتصابات استان و موافقت­نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی طی حکمی آقای دکتر یاسر جعفری از سوی دکتر حبیب اقدم شهریار به عنوان سرپرست معاونت علمی واحد شبستر منصوب شد.

در حکم صادره برای جعفری آمده است: احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجربه­ی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم و با توجه به موافقت کمیته انتصابات استان و موافقتنامه­ ی شماره­ی 79150 مورخه­ی 08/11/97 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هیات امنای استان آذربایجان شرقی، جنابعالی به مدت سه ماه از تاریخ صدور حکم به عنوان سرپرست معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر منصوب می­شوید.

اقدم شهریار در این حکم اظهار امیدواری کرده است: آقای جعفری با استعانت از درگاه ایزد منان، و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء در خدمت به نظام توانمند جمهوری اسلامی، علی­ الخصوص جامعه­ی دانشگاه آزاد اسلامی و محقق نمودن سیاست­های عالی دانشگاه آزاد اسلامی در امور فرهنگی و دانشجویی موفق و موید باشد.

گفتنی است دکتر اقدم شهریار رئیس واحد با اهداء لوح سپاس برای دکتر رضا حسینقلی­زاده از خدمات صادقانه وی در معاونت علمی واحد تشکر و برای وی آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی را کرد.

یاسر جعفری عضو هیات علمی گروه علوم پایه و فارغ­التحصیل دکتری تخصصی ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی چند سال سابقه مدیر گروه آموزشی علوم پایه و مسئولیت آمار واحد شبستر را در کارنامه خویش دارد.

کد خبر: 995404

وب گردی

وب گردی