اعزام 70 زوج دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به مشهد مقدس

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آیین ازدواج دانشجویی 70 زوج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و اعزام آنان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، سعید مراد پور در دومین جلسه هماهنگی ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به سنت حسنه ازدواج در دین اسلام گفت: تاکید قرآن کریم و ائمه اطهار بر سنت حسنه ازدواج و راههای تسهیل آن یکی از وظایف مهم حوزه فرهنگی است که باید با اهتمام ویژه به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان به ویژه حوزه های فرهنگی باید در اشاعه این فرهنگ اسلامی تلاش مضاعف نمایند یادآوری نمود: فرهنگ سازی برای ازدواج و برداشتن موانع اصلی برگرفته از فرهنگ غرب، برگزاری ساده و بی آلایش این آیین می تواند راه شکوفایی را در این حوزه بگشاید.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر برگزاری باشکوه این مراسم افزود: رعایت کلیه بندهای بخشنامه و ضوابط اخلاقی و فرهنگی باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد تا انسجام و شکوه این مراسم مطابق آیین اسلامی حفظ شود.

این جلسه که با حضور اعضای ستاد ازدواج دانشجویی برگزار شد حاضران پیشنهادات و راهکارهای عملی خود را ارائه نمودند و مصوبات لازم جهت اجرایی شدن صورتجلسه و به امضای حاضران رسید.

به گزارش ایسکانیوز، این آیین در روز چهارشنبه 8 اسفندماه به همت دفتر نهاد رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه در سالن فردوسی دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار و سپس زوجین با بدرقه مسئولان دانشگاهی عازم سفر معنوی مشهد مقدس می شوند.

کد خبر: 997072

وب گردی

وب گردی