مرحوم حلاجیان هیچگاه گرفتار خودپسندی نشد

آیت الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر در مراسم بزرگداشت استاد فقید وارزشمند مرحوم دکتر ابراهیم حلاجیان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزارشد دلسوزی  و مهربانی را از ویژگی های بارز این استاد ارزشمند دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد قائم شهر،مراسم بزرگداشت استاد فقید وارزشمند مرحوم دکتر حلاجیان ظهر امروز با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده آن مرحوم در مسجد بقیه الله الاعظم واحد قائم شهر برگزارشد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت درگذشت این استاد فرهیخته به استادان و کارکنان واحد قائم شهر گفت : با توجه به شناختی که از مرحوم دکتر ابراهیم حلاجیان در دوران ریاستش در واحد قائم شهر داشتم این بود که مرحوم حلاجیان در پست خود از تحمل بسیار بالا و سعه صدر زیادی برخوردار بود و هیچ گاه زود عصبانی نمی شد.

امام جمعه قائم شهر از صبر و متانت به عنوان دو ویژگی مهم مرحوم حلاجیان یاد کرد و توضیح داد : گاهی انسان دچار خودپسندی می شود اما مرحوم حلاجیان هیچ گاه گرفتار خودپسندی نشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مردن، زندگی، بیمار شدن، سالم ماندن، خوابیدن و بیداری را 6 حالت جسم فرد عالم و دانشمند عنوان کرد که تمامی آنها در روح فرد عالم هم وجود دارد.

آیت الله معلمی با توجه به تأکید امام علی (ع) زنده بودن روح را به دانش، حیاتش را علم و مرضش را شک و تردید عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر نیز با قرائت پیام تسلیت دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده آن مرحوم گفت: من افتخار شاگردی مرحوم حلاجیان را دارم و با توجه به اعتمادی که دکتر به ما کردند امیداوارم بتوانیم هر آنچه که ایشان به دنبالش بود را در جامعه علم و دانش پیاده کنیم.
دکتر میر امید هادیانی از ویژگی های مرحوم حلاجیان زود به دانشگاه آمدن و دیر رفتن از دانشگاه اعلام کرد و گفت: مرحوم دکتر حلاجیان همیشه پشتوانه محکمی برای همه ما بوده است.

در پایان مراسم پیام دکتر طهرانچی توسط آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم شهر به فرزند دکتر ابراهیم حلاجیان اهداء شد.
دکتر ابراهیم حلاجیان استادیار علوم تربیتی دانشگاه آزاد قائم شهر 21 اسفند ماه جاری بر اثر سکته قلبی در جلسه دفاعیه یکی از دانشجویانش جان باخت.
مرحوم حلاجیان که سابقه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و شرق تهران را در کارنامه داشت در سن 60 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر: 999781

برچسب‌ها