نشست تخصصی پیرامون دانشکده تعلیم و تربیت مازندران برگزار شد

نشست تخصصی پیرامون دانشکده تعلیم و تربیت با حضور قائم مقام رئیس و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائمشهر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه محمدعلی نادی، سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قائمشهر بازدید کرده و سپس در نشست تخصصی پیرامون دانشکده تعلیم و تربیت شرکت کردند.

در این جلسه محمدعلی نادی سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی با فکر اندیشه‌ورزان، طراحی و راه‌اندازی شده، گفت: این دانشکده می‌تواند در کنار آموزش، پژوهش و مهارت، زمینه اشتغال‌زایی و اثربخشی در جامعه را فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای فرهیختگان و دانشمندانی در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و غیره است، اظهار کرد: باید از ظرفیت این اساتید در دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد مازندران استفاده کرد؛ همچنین باید از ظرفیت‌های موفق حوزه تعلیم و تربیت در کشور الهام گرفت.

معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد با مهم شمردن دانشکده تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی، برقراری ارتباط کاربردی و مهارتی در کنار یادگیری دانش و معرفت است.

گفتی است در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به تازگی، دانشکده‌ای تحت عنوان دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی تاسیس شده است که همه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد مازندران در پشتیبانی علمی و لجستیکی آن نقش‌آفرینی می‌کنند و تعدادی از اعضای هیئت علمی گروه آموزشی روانشناسی و علوم تربیتی واحد قائمشهر در این دانشکده تدریس می‌کنند.

همچنین دانشکده مذکور بصورت تخصصی به پرورش ایده‌های نو در مقطع کارشناسی حوزه تعلیم و آموزش پرداخته و ظرفیت بسیار خوبی را برای آموزش و پرورش نیز فراهم کرده تا نیازمندی‌های خود را مضاف بر بهره‌گیری از دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه آزاد اسلامی تامین کنند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =