علف‌های هرز علت آتش‌سوزی خوابگاه دانشگاه شهید‌مدنی

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اعلام کرد: علف‌های هرز علت آتش‌سوزی خوابگاه شهید مدنی بود که خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز فیلمی در شبکه‌های مجازی پخش شد که از آتش سوزی گسترده‌ای در خوابگاه شهید مدنی تبریز حکایت داشت که البته با پیگیری‌های خبرنگار ایسکانیوز از معاون دانشجویی دانشگاه تیریز و مسئول جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه مشخص شد که آتش‌سوزی در محوطه داخلی خوابگاه شهید مدنی رخ نداده و خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

آتش‌سوزی در فضای سبز خوابگاه رخ داده است

حسین امامعلی پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به جزئیات این آتش سوزی اظهار کرد: این آتش‌سوزی شب گذشته در محوطه خوابگاه شهید مدنی اتفاق افتاده و ناشی از آتش‌سوزی علف‌های هرز بوده است.

به گفته وی، آتش‌سوزی در داخل خوابگاه شهید مدنی نبوده و به آنجا نیز کشیده نشده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: فردی در این آتش‌سوزی مصدوم نشد و خسارتی نیز در پی نداشت. خوشبختانه به دلیل اینکه این آتش سوزی شب گذشته به وقوع پیوست، هیچ فردی در آن‌جا حضور نداشت تا دچار آسیب شود.

وی بیان کرد: این آتش سوزی در فضای سبز خوابگاه رخ داده است، حتی درختان محوطه خوابگاه نیز در این آتش‌سوزی آسیب ندیدند.

امامعلی با اشاره به علت این آتش‌سوزی افزود: علت اصلی این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌دهیم به دلیل بی‌احتیاطی دانشجویان رخ داده باشد، زیرا این علف‌های هرز با آتش یک ته سیگار نیز آتش می‌گیرند.

علت آتش‌سوزی از بین بردن علف‌های هرز بوده است

سعید پاشایی مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره علت این آتش سوزی گفت: دانشجویان مدعی هستند این حادثه آتش‌سوزی نبوده و فردی از دانشگاه علف‌های هرز را آتش زده است.

وی ادامه داد: آتش سوزی خوابگاه مدنی در فضای مجازی اغراق شده است. دانشجویان مدعی هستند این آتش‌سوزی با هدف از بین بردن علف‌های هرز صورت گرفته است. بنا به گفته دانشجویان قرار است مسئولان دانشگاه امروز علف‌های هرز خوابگاه الزهرا را آتش بزنند.

در هر حال اگر بی‌احتیاطی از سوی دانشجویان رخ داده،‌ باید علت آن با پیگیری‌های مسئولان بررسی شود و اگر این آتش‌سوزی به صورت تعمدی از سوی دانشگاه برای از بین بردن علف‌های هرز صورت گرفته باشد، قطعا روش‌های بهتری برای این اقدام وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007200

وب گردی

وب گردی