اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس با همکاری شهرداری تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح ساماندهی سرویس مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری است که نتایج خوبی داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم اعطای 100 دستگاه دوچرخه به یکی از مدارس پسرانه منطقه 17 تهران از سوی شهرداری، گفت: تعامل فرهنگی بین آموزش و پرورش و شهرداری می‌تواند تحولات عظیم اجتماعی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه در حال حاضر این تعامل به خوبی ایجاد شده و نتایج موثری را سبب شده است.

وی افزود: پیش‌نیاز آموزش با کیفیت سلامت روحی و جسمی است و آ‌رامش محیطی برای دانش‌آموزان را می‌طلبد و تعامل شهرداری با آموزش و پرروش بر همین اساس صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه توجه به نیازهای روحی و جسمی دانش‌آموزان، کیفیت فعالیت نیروهای انسانی آینده را تأمین خواهد کرد، گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و آموزش و پرورش در صورتی که توسعه فرهنگ را همیشه مدنظر قرار داشته باشد به نتایج خوبی دست خواهد یافت.

فولادوند گفت: متأسفانه بسیاری از مواقع حرف‌ها بدون پیوست فرهنگی اجرا می‌‌شود که این مسأله سبب شده است بین راه دچار مشکل شویم و اکنون شهرداری برنامه‌های با پیوست فرهنگی آغاز کرده است.

وی گفت: طرح ساماندهی سرویس مدارس نیز از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری بوده که نتایج خوبی را به همراه داشته است و امیدوارم با توان بیشتری بتوانیم در جهت توسعه فرهنگ در کشور اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028451

وب گردی

وب گردی