نتایج تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکتری تخصصی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، به دنبال دستور وزیر بهداشت و مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۷ مهرماه ۹۸ شرایط تکمیل ظرفیت رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) فراهم شد.

تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که به مرحله مصاحبه دعوت شده بودند و نمره مصاحبه داشتند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی پزشکی در روزهای ۱۴ تا ۱۶ مهر انجام شد و تعداد ۱ هزار و ۱۶۲ نفر در تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی پزشکی برای ۴۰۷ صندلی در دکتری تخصصی نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با کدرهگیری قابل مشاهده است.

گفتنی است، تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که به مرحله مصاحبه دعوت شده اند و دارای نمره مصاحبه بودند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند. افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت در هر یک از دوره‌های عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آن‌ها لغو شده و قابل بازگشت نیست.

افرادی هم که در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره‌های عادی پذیرفته می شوند، در صورت عدم ثبت نام یا انصراف مشمول محرومیت یکساله خواهند شد. زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان توسط دانشگاه محل پذیرش تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030596

وب گردی

وب گردی