رهبر معظم انقلاب با حمایتی حکیمانه، دست ملت و مسئولان را در بزنگاه تاریخی گرفتند

روسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: رهبر معظم انقلاب با حمایتی حکیمانه، دست ملت و مسئولان را در بزنگاه تاریخی گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای، حمایت خود را از ورود خردمندانه رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم اعلام کردند.


در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: از آنجا که نقش امامت امت، هدایت مدیران و آحاد مردم است و مدیران ارشد، لایه بین مردم و رهبری در اداره کشور هستند و باید در اعتمادآفرینی و اتکای به مردم بکوشند، ورود حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از یک تصمیم مدیریتی در سطح عالی‌ترین مقامات کشور، سرشار از منطق و حکمت بود. هرچند شاید تمام زوایای این خردورزی بر همگان آشکار نشود، اما باید درمقابل ولایت فقیه مدبر و عالم سر تعظیم فرود آورد و به وجود حکیمی که سخنش فصل‌الخطاب است، بر خود بالید.

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کردند که مروری بر واژگان حمایت امام خامنه‌ای از تصمیم قانونی سران قوا، نهایت حکمت و عدالت را روشن می‌کند. جمع همزمان چند جهت انعکاس صدای ساختار و حاکمیت، حمایت از تصمیم‌گیران قانونی کشور، بازگویی درد و صدای طبقات متوسط و پایین‌دست مردم، محکوم کردن اغتشاشات اشرار و اراذل ضدانقلاب و منافقین آدمکش و افشای پروژه دشمن بیرونی، کاری بس دشوار است که رهبر روزهای سخت، در نهایت ظرافت و دقت به ایفای آن پرداخت.

در بخش پایانی این بیانیه قید شده است: ورود شجاعانه و جوانمردانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دست همگان اعم از توده مردم، نمایندگان مردم در مجلس و دولت، نخبگان و صاحبنظران، علما و مسئولان را گرفت و همگان را از به خطا رفتن در یک بزنگاه بزرگ تاریخی نجات داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043754

وب گردی

وب گردی