امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه کوت عراق

دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه کوت عراق در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه کوت عراق در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری در موضوعاتی مانند مبادله دانشجو، فرصت مطالعاتی، مبادله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تبادلات علمی-فرهنگی منعقد شد.

همچنین تفاهم‌نامه دیگری بین دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه چهارمین مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان عرب، در راستای توسعه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه مبادله شد. براساس این تفاهم‌نامه دو دانشگاه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و کارآفرینی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

دو دانشگاه پس از تشکیل کمیته مشترک همکاری و تعیین نمایندگانی از طرفین، حوزه‌های اولویت‌دار همکاری را براساس حوزه های مشترک و مزیتی انتخاب کرده و تیم‌های همکاری را تشکیل خواهند داد و در راستای عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه تلاش خواهند کرد.

گفتنی است؛ دانشگاه خلیج فارس با بیش از ۲۵۰ عضو هیئت علمی تمام‌وقت، 8 هزار دانشجو و حضور در بین یک‌درصد دانشگاه‌های مؤثر جهان، رویکرد کارآفرینی، نوآوری، بین‌المللی‌سازی، همکاری‌های علمی بین‌المللی و جذب دانشجوی خارجی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056780

وب گردی

وب گردی