ترافیک  بسیار سنگین در محدوده پیست آبعلی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در محدوده پیست آبعلی در هر دو مسیر رفت و برگشت را فوق العاده سنگین اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که در محور دیواندره و مریوان- سقز در کردستان برف می بارد از بارش باران در محور لنگرود- چابکسر در استان گیلان خبر داد.

وی تردد با زنجیر چرخ در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را ضروری دانست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده پیست آبعلی در هر دو مسیر رفت و برگشت فوق العاده سنگین است؛ از مردم درخواست می‌کنیم که برای تردد محور فوق را انتخاب نکنند.

وی ترافیک در آزادراه های تهران- کرج محدوده پل گرمدره تا پل کلاک و آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را نیمه سنگین ارزیابی کرد.

وی در پاسخ به این سوال در خصوص یکطرفه شدن محور چالوس طبق روال جمعه ها گفت: یک طرفه شدن محور در دستور کار است اما زمان آن با توجه به وضعیت ترافیک و تصمیم پلیس راه محلی اعلام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059110

وب گردی

وب گردی