دیدگاه دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش فرهنگی است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دیدگاه ما به ورزش و تربیت بدنی در واحدهای دانشگاهی، یک نگاه فرهنگی است چراکه در دنیای کنونی ورزش یک قدرت نرم به شمار می رود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، کارگاه بررسی آیین نامهها و قوانین حوزه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تریت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس، اساتید و کارکنان امور دانشجویی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سالن کنفرانس شهید محمد خانی واحد دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

جوانمرد مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی در این کارگاه یک روزه با بیان اینکه ورزش یک قدرت نرم در مقابل هجمه های جامعه کنونی است گفت: در عرصه جنگ نرم باید نوع و جنس مقاومت با حمله متناسب باشد بطوری که تهدید نرم را باید با قدرت نرم پاسخ داد و در این میان ورزش یکی از مهمترین قدرت های نرم به شمار می آید.
وی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما به ورزش یک دیدگاه فرهنگی است و براساس همین دیدگاه به سمت جامعه ای پیش می رویم که ورزش باور است.
جوانمرد در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد اعضای هیئت علمی رشته های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی 523 نفر است افزود: هم اکنون 52 هزار دانشجوی تربیت بدنی در 187 واحد دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند که این آمار نشان دهنده موقعیت بسیار خوب دانشگاه برای درآمدزایی در حوزه ورزش است.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ما در چشم انداز پیش روی دانشگاه به دنبال توسعه حوزه ورزش و تربیت بدنی هستیم که امیدواریم با تلاش و همت کارکنان و استفاده بهینه از پتانسیل های خوب این حوزه در آینده ای نه چندان دور محقق شود.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد : ورزش بهترین ابزار انتقال ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه در بین جوانان است که بر همین اساس هم اکنون حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی حول سه محور ورزش، ارزش و دانش پیش می رود.
شایان ذکر است هم اکنون 590 دانشجو در رشته های مختلف تربیت بدنی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059111

وب گردی

وب گردی