«سردار سلیمانی» نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد، گفت: امروز باید فصلی از تاریخ را به سردار سلیمانی اختصاص داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر امروز در مراسم افتتاح 80 واحد مسکونی ارتش در منطقه سروستان شهرضا اظهار داشت: فرماندهی در نیروی زمینی بر سه پایه ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تا امروز تمام تلاش‌مان این بوده که بر این اصول پایبند باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که ولایت بالاترین نعمت است و باید بهترین شکرها را برای این نعمت داشته باشیم، افزود: امروز توفیق پیدا کردم در منطقه خوشنام و معطر به عطر شهیدان همت و مرادی حضور پیدا کنم و شاهد به منصه ظهور رسیدن بخشی از ولایت‌مداری هم‌رزمانم باشم.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و منزلت اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: پررنگ‌ترین انتظار و خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتقای معیشت کارکنان بوده است.

حیدری با اشاره به کلنگ‌زنی 240 واحد مسکونی در فاز 3 سروستان گفت: در مدت یکسال باید این پروژه تحویل کارکنان داده شود، در تمام پروژه‌ها که کلنگ‌زنی می‌کنیم، یکسال وقت می‌دهیم تا در سال آینده در همین زمان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در بستر ولایت انسانی پرورش پیدا می‌کند که رئیس جمهور کشوری که داعیه رهبری دنیا را دارد، در کنگره منحوس‌شان قانونی را تصویب می‌کنند که سردار سلیمانی را ترور کنند تا مبادا مانعی برای توسعه قدرت‌افکنی آن‌ها شود و این برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است که چنین افرادی را نظام ولایی می‌تواند تربیت کند و این غرور بسیار بزرگ افسانه‌ای در پس پرده شهادت است.

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد خاطرنشان کرد: باید قهرمانان شاهنامه را به تاریخ بسپاریم، امروز ما سردار سلیمانی را داریم که باید فصلی از تاریخ را به آن اختصاص داد، قهرمانانی چون شهید صیاد شیرازی را داریم که باید حماسه سرایان، نویسندگان و شاعران به آن‌ها بپردازند.

حیدری با اشاره به شهید مرادی شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا گفت: شهادتش قلب همه ما را سوزاند، شهرستان شهرضا بزرگان تاریخ‌سازی دارد، شهید همت انسان تاریخ‌ساز است.

به گزارش فارس، در این مراسم 80 واحد مسکونی به متراژ 135 متر مربع در فاز 3 سروستان با واریزی اعضا و تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسید و کلنگ مجموعه 240 واحدی نیز برای کارکنان ارتش در فاز 3 سروستان به زمین زده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061122

وب گردی

وب گردی