دلنوشته ای برای مدافعان سلامت/نامه نگاری برای جهادگران سلامت

ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت  در اقدامی جالب برنامه ای با عنوان نامه نگاری برای جهادگران سلامت ترتیب داده و از همه مردم خواسته در نامه ای احساسات قلبی خود را برای این جهادگران بنویسند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ویروس کرونا بهانه ای شده برای تجلی جلوه های جدیدی از جهاد و ایثار و فداکاری و جانفشانی و همه زنان و مردان ایران زمین مان پای جهاد سلامت آمده اند تا از سلامتی مردم حفاظت کنند.

ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت با اشاره به اینکه بسیاری از ما، با دیدن صحنه های جانفشانی پزشکان و پرستاران اشک شوق ریخته ایم از مردم درخواست کرده تا قلم و کاغذ بردارند و با پزشکان، پرستاران،تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، زنان جهادگری که پشت چرخ های خیاطی ماسک و گان تولید می کنند،با نوجوانان و جوانانی که خیابان های شهرمان را سمپاشی می کنند، با گروه بیشمار خیران سلامت و با همه آنانی که پای کار جهاد سلامت هستند سخن بگویند و از احساس قلب خود برای آنها بنویسند.

این ستاد با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:"پزشکان، پرستاران و بقیه عوامل درمانی حقیقتا در حال جهاد فی سبیل الله هستند.بنده می خواهم صمیمانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با این بیماری. لازم می دانم از خانواده های این عزیزان هم تشکر کنم. همرانشان، فرزندانشان و پدر و مادرهایشان از آنها هم من عمیقا متشکرم. "

ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت به شرکت کنندگان در این فراخوان گفت: خادمان شما در ستاد مردمی بزرگداشت مدافعان سلامت دل نوشته های شما را به ذست جهادگران می رسانند .

این ستاد تاکید کرد: نامه های خود رابا خودکار یا مداد بر روی کاغد نوشته و از آن عکس بگیرند و برای ما به آدرس : gharargah.tehran در اینستاگرام بفرستند.

# به- یاری- خدا- کرونا- را- شکست- می دهیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1065451

وب گردی

وب گردی