نهادهای فرهنگی پل ارتباطی دانشگاه و دانشجو است

شورای هماهنگی نهادهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در بستر فضای مجازی برگزار شد و جمعی از مسئولین کانون ها و تشکل های دانشجویی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون دغدغه ها و چالش های وضعیت کنونی دانشگاه پرداختند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام نجفی رئیس دانشگاه اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: نهادهای فرهنگی دانشجویی به عنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و دانشجو دغدغه های خود در زمینه های آموزشی،فرهنگی و پژوهشی بیان کرده و دانشگاه برنامه ریزی دقیقی برای رفع این نگرانی انجام داده است.

وی افزود: با الکترونیکی کردن فرم های ارتباط دانشجویان با دانشگاه بخش قابل توجهی از فعالیت های مربوط به آموزش، پژوهش و دانشجویی مثل نظام وظیفه، گواهی های آموزشی و ساز و کارهای اجرای فعالیت های پژوهشی در حال حاضر اجرایی شده و نیازی به حضور دانشجو برای انجام این امور نیست و از این بابت دانشجویان نگران نباشند.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز کلاس های آموزش مجازی دانشگاه خاطر نشان کرد: در آموزش آنلاین تعامل میان استاد و دانشجو ایجاد می شود و شبیه سازی کاملی با محیط کلاس انجام می گیرد و بالاترین ضریب یادگیری راخواهید دانشت.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی فعالیت های خوبی در زمینه برگزاری برنامه های مختلف مثل مسابقه نهج البلاغه، جشنواره هنری و فرهنگی با بیش از ده عنوان برنامه به صورت سایبری و خرید با تخفیف و رایگان محصولات فرهنگی انجام گرفته است و نیاز داریم این فعالیت ها بر بستر فضای مجازی توسعه یابد.

در ادامه جلسه سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بر نقش بی بدیل نهادهای فرهنگی دانشجویی در جریان سازی فکری تاکید و بخشی از برنامه های صورت گرفته و در دست اقدام را در هفته های اخیر برشمرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در این دیدار مسئولین کانون ها به مهمترین دغدغه های دانشجویی در آموزش مجازی اشاره کرده و تصریح کرد رسالت دانشگاه فراتر وظیفه آموزشی، تقویت مولفه های فرهنگی است.

لازم به ذکر است اهم این دغدغه های دانشجویی مطرح شده شامل وضعیت غیبت های دانشجویان در کلاس های مجازی، محدودیت های نت، هزینه های مصرف اینترنت، نگران از افت کیفیت آموزش، فرآیندهای پژوهشی، چالش برنامه های فرهنگی،نگرانی از مراجعه حضوری برای امور اداری و محدودیت های برگزاری کلاس عملی بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1066494

وب گردی

وب گردی