مأموریت اصلی دانشگاه ریل‌گذاری در مسیر کارآفرینی است

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که دانشگاهی را ایجاد کند که با یک رسالت اجتماعی به حل مسئله و کارآفرینی کمک کند که بدون در نظرگرفتن نقش بازیگران اصلی یعنی اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویان میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زیرساخت های گسترده و فراوان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای با امکانات فراوان در بخش های زیرساختی و سخت‌افزاری است.

وی افزود: همچنین نرم افزار حرکت به سمت دانشگاه فناور و حل مسئله، با تشکیل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری تدوین شده و در حال اجرایی شدن است.

ضرغامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن تغییرات مهم و بنیادی در آموزش و پژوهش در جهان، مسئله فناوری و نوآوری را در بطن اقدامات حود قرار داده است. چشم‌انداز نهایی تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه حل مسئله و اجتماعی در جهان است. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی بسترساز اصلی دانشگاه اجتماعی در کشور است.

مدیرکل سیاست گذاری و نظارت راهبردی با اشاره به تدوین چند آیین‌نامه در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری اظهار داشت: این آیین‌نامه ها بخش مهمی از نرم‌افزار حرکت دانشگاه به سوی دانشگاه حل مسئله است. اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارمندان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و هسته های فناور خارج از مجموعه، می توانند از طریق امکانات موجود و آیین‌نامه‌ها، در تحولات آینده دانشگاه نقش اصلی را برعهده گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086736

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =