مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد آغاز شد

مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون کارشناسی ارشد، دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ‌ماه برگزار می‌شود.  

کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از سوم مرداد ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور توزیع خواهد شد. متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. 

آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که علائم بیماری آنها از ۲۵ تیرماه بصورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز دوشنبه ۲۸ تیر تا چهارشنبه ۳۰ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند، براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه «ماسک» به وزارت بهداشت ارسال می‌کند، درصورتیکه متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و در سامانه خوداظهاری اعلام نکند، اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد. براین اساس انتظار می‌رود متقاضیان نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری سازمان اقدام لازم را بعمل آورند تا برنامه‌ریزی لازم در زمان مناسب برای تعیین حوزه امتحانی آن‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =