فجر ناکام اما امیدوار کننده

فجر سپاسی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب امتیاز نشده و در عین شایستگی هر دو دیدار را به حریفان واگذار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ تیم تازه صعود کرده فجر سپاسی با اینکه در دو هفته ابتدایی موفق به کسب امتیاز نشده است اما نشان داده که حرف های زیادی برای گفتن دارد و در ادامه کار می تواند برای حریفان دردسر ساز شود.

علی اصغر کلانتری مربی محبوب فجر امسال می خواهد به هر شکلی شده این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و در این راه نیز بازیکنان سرشناسی چون احمد زنده روح و محمد قنبری را به خدمت گرفته است.

فجری ها اگر در ادامه کار کمی هوشیار تر عمل کنند با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند قطعا می توانند جزو تیم های خوب لیگ امسال باشند.

شاگردان کلانتری در هفته اول لیگ برتر با اینکه بازی خوبی را در برابر نساجی انجام دادند با یک گل از حریف خود شکست خوردند و در هفته دوم نیز در برابر گل‌گهر که یکی از تیم های قدرتمند لیگ امسال است تن به شکست دادند تا بدون امتیاز در رده های پایین جدول جای بگیرند. 

عملکرد فجری ها در دو بازی ابتدایی به خصوص برابر گل‌گهر نشان داد که به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نیستند و در ادامه کار می توانند امتیازات لازم را برای ماندگاری در لیگ برتر کسب کنند.

دو بازی و صفر گل 

یکی از نقاط ضعف فجرسپاسی در دو بازی اخیر خط حمله این تیم بوده است که موفق به گشودن دروازه حریفان نشده اند. تنها تاکتیک آنها برای گلزنی در این دوبازی سانترهای احمد زنده روح با ضربات ایستگاهی بوده است. آنها اگر می خواهند در ادامه راه موفق باشند باید راه بیشتری را برای ایجاد خطر بر روی دروازه حریفان امتحان کنند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1116660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =