دولت برای رفع مشکلات کشور مسیر سازنده‌ای دارد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روند بسیار خوبی را برای رفع مشکلات کشور در پیش گرفته‌ و می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال شاهد نتایج درخشانی از سوی دولت باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید مصطفی میرسلیم با اشاره به اینکه مشکلات کشور بسیار زیاد است و نباید توقع داشت که دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، گفت: دولتمردان فعلی اعتقاد خوبی به ارزش‌های انقلاب دارند و روند بسیار خوبی را برای رفع مشکلات کشور در پیش گرفته‌اند و می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال شاهد نتایج درخشانی از سوی دولت باشیم.

نماینده مردم «تهران، ری،شمیرانات، پردیس، اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای دولت، گفت: اغلب اقدامات دولت سیزدهم در این مدت مقابله با بیماری کرونا بود که اقدامات آنان در این عرصه بسیار اثرگذار بود و میزان واکسیناسیون افزایش چشمگیری داشت.

میرسلیم اظهار داشت: علاوه بر این، برخی از افراد در دولت مشغول به کار بودند که عملکرد قابل قبولی نداشتند و افرادی موثرتر جایگزین آنان شدند که این کار هم بسیار مطلوب بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر افراد جدیدی در بخش‌های مختلف دولت مشغول کار هستند که امیدواریم بتوانند خسارت‌های گذشته را هر چه را زودتر رفع و جبران کنند تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

منبع: میزان

کد خبر: 1121686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =