سرمربی چلسی: همه مربی‌های فوتبال دوست دارند جای من باشند

سرمربی چلسی به منتقدان تیمش تاخت و کسانی که به چلسی انتقاد دارند را حسود خواند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از استار، گراهام پاتر، سرمربی چلسی پس از انتقاد یورگن کلوپ و پپ گواردیولا از هزینه‌های کلان باشگاه چلسی از سیاست‌های تیمش دفاع کرد. پاتر می‌گوید منتقدان چلسی حسود هستند که به جایگاه او در این تیم چشم دارند. 

چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ۳۲۰ میلیون پوند هزینه کرد تا هزینه باشگاه از زمان تغییر مالکیت از تابستان به بیش از ۶۰۰ میلیون پوند برسد.

طارمی به جمع نخبگان راه یافت

او درباره انتقادها از چلسی بابت خریدهای زیاد تیمش گفت: هر کسی حق دارد نظر خود را داشته باشد. آزادی بیان وجود دارد و این خوب است. من را اذیت نمی‌کند. ولی حسادت بد چیزی است. هیچ وقت به کسی حسادت نکردم سعی کردم در شرایطی که در آن قرار گرفتم کار کنم و تمام تلاشم را انجام دهم. بهتر است خود را با خودتان مقایسه کنید و نه با هیچ کس دیگری چون زمینه یا موقعیت طرف مقابل را نمی‌دانید. من هم‌چنین می‌فهمم که ما در چه دنیایی زندگی می‌کنیم. بیش‌تر مربیان دوست دارند جای من باشند.

آبی‌ها تنها در زمستان بیش از ۱۹۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند. آخرین بار چلسی ۱۲۱ میلیون یورو برای انسو فرناندس پرداخت کرد. این انتقال بزرگ‌ترین انتقال در تاریخ فوتبال انگلیس بود. پیش از این انتقال جک گریلیش هافبک از استون ویلا به منچسترسیتی با ۱۱۷ میلیون یورو یک رکورد بود.

فرناندس در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد درخشانی در ترکیب  تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت و عنوان بهترین بازیکن جوان جام را هم به دست آورد. رقم فسخ قرارداد او ۱۲۰ میلیون یورو بود که چلسی با پرداخت آن توانست او را جذب کند.

چلسی بیش‌ترین فعالیت را در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشت و هواداران تیم امید زیادی دارند که بتوانند با درخشش خریدهای جدید خود از بحران خارج شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =