دانشگاهیان در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با کارکنان دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنیم همانگونه که قبلا بسیاری از موانع را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتیم، در سال نو با انرژی بیشتر و تلاش مضاعف گام های محکمی را در راه تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» برداریم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان دانشگاه آزاد بندرعباس، گفت: تقارن دو بهار قرآن و طبیعت، فصل جدیدی از زندگی را به روی ما گشوده و فرصت های ارزشمندی را برای  انجام امور خیر و پرداختن به عبادت به روی ما باز کرده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی بهتر و منسجم تر در راستای حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی و تبیین ارزش های انقلابی، تربیتی و معنوی خواستار توجه بیشتر به برنامه ریزی فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و... شد و یادآوری کرد: به میمنت تقارن فصل رویش طبیعت و بهار قرآن، انتظار می رود فضای رشد و توسعه در کنار جهاد تبیین و فراگیری آموزه های دینی در هدایت تکوینی و تشریعی به تعالی و کمال برسد.

وی آغاز سال نو را فرصتی برای تجدید قوای فکری و اعتقادی دانست و افزود: انجام صله رحم، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و...، گرفتن روزه، برپایی نماز سر وقت و توجه به مسائل اعتقادی و مذهبی می تواند کمک شایان توجه ای را در رشد و تعالی ارزش های اعتقادی و دینی داشته باشد.

دانشگاهیان در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بندرعباس، نامگذاری سال نو را به سال «مهار تورم و رشد تولید» به فال نیک گرفت و گفت: همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنیم همانگونه که قبلا بسیاری از موانع را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتیم، در سال نو با انرژی بیشتر و تلاش مضاعف گام های محکم تری را در راه تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» برداریم.

رنجبر در پایان برای همه همکاران آرزوی موفقیت کرد و رمز رسیدن به قله های پیروزی را همدلی، همگامی و همراهی در امور دانست و اضافه کرد: با توجه به تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی  و تحقق اهداف مدون در این سند باید با تلاش، همت و اتحاد بیشتر اهداف کلان دانشگاه را دنبال و اجرا نماییم  و با همدلی  در این مسیر خطیر، گام های قدرتمند و پایدارتری را برای توسعه همه جانبه کشور اسلامی ایران برداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1176593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =