چلسی دنبال جذب مورینیوی جدید

سران چلسی با سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون هم برای هدایت آبی‌های لندن مذاکره کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سران چلسی که در پی انتخاب سرمربی جدید برای تیم خود در فصل آینده هستند، این بار با «روبن آموریم» سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال مذاکره کردند.

وضعیت بد چلسی در روزهای اخیر

روزنامه «سان» نوشت: آموریم ۳۸ ساله که به «مورینیو جدید» مشهور است، پس از آن‌که تیمش موفق شد آرسنال را از لیگ اروپا حذف کند، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا یکی از گزینه‌های هدایت چلسی است.

سرمربی جوان پرتغالی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و در اولین فصل حضورش در اسپورتینگ لیسبون، موفق شد این تیم را قهرمان لیگ پرتغال کند و پس از ۱۹ سال برای سفیدوسبزهای فوتبال پرتغال یک جام به ارمغان بیاورد. او همچنین دو بار با اسپورتینگ و یک بار با براگا قهرمان جام حذفی پرتغال شده است.

سران چلسی تاکنون با «لوئیز انریکه» و «یولیان ناگلزمن» مذاکره کرده‌اند و «فرانک لمپارد» سرمربی موقت آبی‌های لندن هم در تلاش است تا خود را به سران چلسی ثابت کند. گفته شده «ژوره مورینیو» هم در صورت تمایل سران باشگاه سابقش، علاقه‌مند به حضور بر روی چلسی برای سومین دوره است.

چلسی در این فصل چهار سرمربی را به خود دیده است. «توماس توخل» در اوایل فصل اخراج شد و جای خود را به «گراهام پاتر» داد. سرمربی انگلیسی هم پس از کسب نتایج ضعیف، چندی پیش از سمت خود اخراج شد. «برونو سالتور» هم یک بازی هدایت چلسی را برعهده داشت و حالا لمپارد سرمربی موقت این تیم است.

چلسی هم‌اکنون در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در تنها جام باقی‌مانده، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه دو بر صفر مغلوب رئال مادرید شده است و در پی عملیات سخت صعود به مرحله بعد در استمفوردبریج است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1177750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =