آنچلوتی: رئال مادرید فرصت جشن گرفتن ندارد!

کهکشانی‌ها کارلتو را نیاز داشتند تا بار دیگر فاتح کوپا دل ری شوند؛ تمامی جام‌های ممکن طی ۲ سال با سرمربی ایتالیایی کسب شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید پس از ۹ سال بار دیگر با کارلو آنچلوتی فاتح کوپا دل ری شد تا کارلتو به چهارمین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها تبدیل شود که قهرمانی در جام حذفی را تکرار می‌کند.

فوتبال برزیل: سرمربی رئال مادرید، گزینه مورد علاقه ماست

طرفداری | رئال مادرید با برتری 2-1 مقابل اوساسونا به مقام قهرمانی کوپا دل ری رسید. کارلو آنچلوتی، سرمربی 63 ساله رئال مادرید از اهمیت بردن این جام و تأثیر آن در بازی روز سه شنبه شاگردانش مقابل منچسترسیتی در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید. مصاحبه کارلتو را به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه رئال مادرید می‌خوانید:

در یک اتمسفر عالی مقابل حریفی بسیار قدرتمند قرار گرفتیم. بعضی از دقایق اذیت شدیم و تحت فشار قرار گرفتیم؛ اما شایسته این قهرمانی بودیم؛ نه فقط بخاطر عملکرد امشب‌مان، بلکه بخاطر مسیر سختی که در راه کسب این جام طی کردیم. ما تیم‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت به این جام رسیدیم.
 در نیم‌ساعت اول بازی خیلی خوب کار کردیم؛ وینیسیوس غیرقابل مهار بود. پس از آن نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و سعی کردم وینی را آرام کنم. این تیم فقط یک چیز را لازم دارد و آن هم «خوب فوتبال بازی کردن» است. هر چیزی جز این منجر به از دست دادن تمرکز و کنترل بر بازی می‌شود. 

 نیمه دوم را خوب شروع نکردیم؛ سختی کشیدیم و گل تساوی را نیز دریافت کردیم. اما در نهایت رودریگو تفاوت‌ها را برای‌مان رقم زد و جریان بازی را عوض کرد. 

 تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از بازیکنان، باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم. ما امشب به دستاورد بسیار بزرگی رسیدیم که کسب تمامی عناوین ممکن طی این ۲ سال نام دارد. حالا باید برای دیدار روز سه شنبه مقابل منچسترسیتی آماده شویم و با روحیه بالا به استقبال آن خواهیم رفت. ما خوشحال و هیجان‌زده هستیم. الآن خیلی خسته‌ام اما فردا به این جام‌هایی که کسب کرده‌ایم فکر خواهم کرد. 

 ما به مبارزه و تلاش‌مان ادامه خواهیم داد؛ چرا که به یک فینال دیگر نزدیک هستیم و هدف‌مان کسب مجدداً لیگ قهرمانان اروپا است. تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. جو سانتیاگو برنابئو برای ما فوق‌العاده خواهد بود و بازی را ۱۲ نفره مقابل حریف انجام خواهیم داد. 

 هیچ کس حتی من هم نمی‌دانم که او تا کجا پیشرفت خواهد کرد! حرکاتش شگفت‌انگیز و باظرافت است. او به طرز بی‌نظیری دارد پیشرفت می‌کند. 

 فرصت گرفتن جشن خاصی را نداریم؛ شاید یک مقدار نوشیدنی برای‌مان کافی باشد. ما باید برای بازی روز سه‌ شنبه آماده شویم. 

 باید این موضوع را بررسی کنم؛ او در دفاع کناری هم بسیار خوب بازی می‌کند اما خودش بیش‌تر به بازی در پست هافبک عادت کرده است. 

 بارها پرسیدید و بارها گفتم! من اینجا می‌مانم؛ تا ۲۰۲۴ با تیم قرارداد دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =