پیولی: میلان توانایی حذف کردن هر تیمی را دارد

سرمربی میلان از آمادگی تیمش پیش از دیدار با اینتر می گوید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در جریان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میلان و اینتر مقابل هم صف آرایی می کنند. استفانو پیولی، سرمربی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد آمادگی بازیکنان پیش از دیدار با همشهری صحبت کرد. 

 لیائو به تلاش خودش برای حضور در بازی فردا ادامه می دهد، حتی تا صبح روز بازی. اگر حس و حال رافا خوب باشد، بازی می کند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما اگر اوضاعش رو به راه نباشد، حتی روی نیمکت هم حضور نخواهد داشت. 
استفانو پیولی در ادامه در مورد حریف صحبت کرد: 

درگیری ۲ قاتل اروپایی برای وصال به فینال / رئال یا من‌سیتی؛ فوتبال از این جذاب‌تر می‌شود؟

 بازی سختی داریم چون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داریم اما آماده سازی تیم برای این بازی واقعا حس شگفت انگیزی دارد. تلاش کردم که این حس و مصمم بودن برای این بازی را به بازیکنان هم انتقال دهم اما تجربه حضور در چنین جایگاهی هم برای ما خوشحال کننده است. باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم و به یاد داشته باشیم که این جدال 180 دقیقه طول می کشد. 

سرمربی میلان با سوال کدام تیم شانس بیشتری دارد مواجه شد: 

 همان طور که گفتم از نظر دیگران شانس اینتر بیشتری دارد اما ما برای اثبات خودمان بازی خواهیم کرد. ما تاتنهام و ناپولی را حذف کردیم و می توانیم هر تیمی را حذف کنیم. ما در لیگ قهرمانان فراز و نشیب زیادی نداشتیم و در مجموع یک سفر خارق العاده را تجربه کرده ایم. می خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم و به فینالی برسیم که آرزوی آن را داریم. 
استفانو پیولی در نهایت گفت: 

 انتظار یک استادیوم پر از تماشاگر را داریم. قرار است از دقیقه یک تا آخرین دقیقه از جان مایه بگذاریم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1180854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =