ترکیه آماده برای فینال چمپیونزلیگ

ترکیه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود و اقدامات برای آماده‌سازی شهر استانبول و ورزشگاه المپیک آتاترک برای حضور هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی، و اینتر شنبه‌شب برای فتح بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا در شهر استانبول به مصاف هم می‌روند. فینالی که در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول برگزار خواهد شد.

مخبر:‌ ترکیه همسایه‌ای راهبردی برای ایران است

فینال لیگ قهرمانان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا است که ده‌ها هزار نفر فوتبال‌دوست و فعال رسانه‌ای را از گوشه و کنار دنیا به شهر محل برگزاری فینال می‌کشاند. به همین علت است که شهر استانبول سه روز مانده به این بازی بزرگ برای برگزاری هر چه بیشتر فینال چمپیونزلیگ تلاش می‌کند.

در داخل استادیوم، آماده‌سازی زمین چمن و سکوهای حضور تماشاچی‌ها با سرعت ادامه دارد و رسانه‌های ترکیه می‌گویند در مراحل پایانی قرار دارد. در عین حال، شهر استانبول در حال برپایی محوطه‌هایی در اطراف استادیوم است که هواداران و فوتبالدوستان بتوانند پیش از شروع بازی یا پس از آن در آنها حضور داشته باشند. برای آن دسته از فوتبالدوستان که موفق به تهیه بلیت فینال نشده‌اند نمایشگرهایی عظیم در کنار ورزشگاه نصب شده و پیش از شروع بازی کنسرتهایی برگزار خواهد شد.

اینتر و منچسترسیتی روز پنج‌شنبه وارد شهر استانبول می‌شوند تا برای آماده‌سازی حدود دو روز فرصت داشته باشند. محل اقامت دو تیم تا این لحظه رسانه‌ای نشده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1184510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =