هزار دانشجو از مهرماه امسال بورسیه خودروسازی می‌شوند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری ۶ دانشگاه صنعتی کشور با یک شرکت خودروسازی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، هزار دانشجو از مهرماه امسال بورسیه خودروسازی می‌شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل عصر روز دوشنبه در جلسه مشترک رؤسای ۶ دانشگاه صنعتی و مدیرعامل یک شرکت خودروسازی با موضوع بورسیه هزار دانشجو در رشته‌های مورد نیاز این شرکت گفت: این تفاهم‌نامه یک الگو در این مسیر است و می تواند راه برای تعریف بورسیه با سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی باز کند.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان برتر در واحد فرشچیان بورسیه می‌شوند

وی تاکید کرد: امضای این تفاهم‌نامه در راستای توجه به اشتغال دانش‌آموختگان است که از تاکیدات مقام معظم رهبری است و علاوه بر اینکه آینده شغلی دانشجویان را تضمین می کند برای شرکت خودروسازی هم یک افتخار است که در راستای مسئولیت اجتماعی با دانشگاه همکاری می کند.

همکاری با دانشگاه پیشرفت صنعت را مضاعف می‌کند

محمد سلیمانی نیز در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری زیادی در دانشگاه وجود دارد که اگر صنایع از این ظرفیت استفاده کنند، پیشرفت کشور چند برابر می شود.

قائم مقام وزیر علوم در تشریح این تفاهم‌نامه گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، از مهرماه امسال ۱۰۰۰ دانشجوی دوره کارشناسی در رشته‌هایی که در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری اعلام می شود بورسیه خودروسازی می شوند. بر این اساس در دوره تحصیل حقوق دریافت می کنند و بعد از تحصیل هم در شرکت مذکور استخدام می شوند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به این شرکت کمک می کند تا افراد نخبه و توانمند را با انجام مصاحبه از میان داوطلبان واجد شرایط کنکور سراسری انتخاب کند و سرمایه انسانی شرکت خود را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =