ماجرای محدودیت صدور کارت سوخت موتورسیکلت‌ها

در صورتی که مدارک و مستندات صاحبان موتورسیکلت توسط پلیس +۱۰ تایید شود، شرکت ملی پخش هیچ محدودیتی برای صدور کارت سوخت برای موتورسیکلت‌ها نداشته و کارت سوخت در اختیار این مالکان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در مطالبه مخاطبان آورده شده است: با توجه به گرانی موتورسیکلت جدید و محدودیت سوخت در مورد موتورهای فرسوده و تورم موجود در کالاها و فشار بر خانواده‌ها که توان خرید خودرو هم ندارند، امکان سوخت‌گیری از جایگاه‌های سوخت برای این موتورها بدون کارت سوخت شخصی محدود و غیرممکن شده است. لطفا اگر می‌خواهید کنترل سوخت شود و بازار سیاه سوخت ایجاد نشود، لطفا یا کارت سوخت جدید صادر کنید و یا بدون کارت سوخت به موتورسیکلت‌ها سوخت بدهید.

بیشتر بخوانید

سهمیه بنزین شهریورماه واریز می‌شود

طبق پیگیری از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در صورتی که مدارک و مستندات صاحبان موتورسیکلت توسط پلیس +۱۰ تایید شود، شرکت ملی پخش هیچ محدودیتی برای صدور کارت سوخت برای موتورسیکلت‌ها نداشته و کارت سوخت در اختیار این مالکان قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به این بخش ناشی از فقدان مدارک و مشخص نبودن هویت صاحبان موتورسیکلت‌ها برای پلیس +۱۰ است که متقاضیان کارت سوخت حتما باید نسبت به حل این مشکل و تکمیل مدارک اقدام کنند و محدودیتی از جانب شرکت ملی پخش وجود ندارد.

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1195814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =