توافق رم و چلسی برای انتقال قرضی لوکاکو

تماس تلفنی ژوزه مورینیو، روملو لوکاکو را متقاعد کرد که به صورت قرضی از چلسی به رم بپیوندد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روملو لوکاکو سرانجام تابستان امسال از چلسی جدا می‌شود و در آستانه تکمیل انتقال قرضی به آ اس رم است.

بیشتر بخوانید: 

گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان را بشناسید

ایندیپندنت نوشت این انتقال پس از آن نهایی شد که ژوه مورینیو، سرمربی رم در یک تماس تلفنی لوکاکو را متقاعد کرد که به رم برود.

مورینیو که سابقه همکاری با لوکاکو را در منچستریونایتد دارد، به این بازیکن ۳۰ ساله گفته است:«ما تیم خوبی داریم اما قهرمانی را از دست می دهیم.» سرمربی همچنین توضیح داده که چه برنامه‌ای را برای حضور لوکاکو در ترکیب و کنار پائلو دیبالا در نظر گرفته است.

لوکاکو تابستان امسال پس از پایان دوره قرضی او در اینتر در پایان فصل ۲۰۲۲/۲۳ به لندن بازگشت.

ابتدا گفته می‌شد که او تابستان امسال دوباره به اینتر ملحق می‌شود، اما در نهایت این انتقال محقق نشد. او همچنین در رادار یوونتوس هم قرار داشت اما حضورش در جمع بیونکری‌ها هم منتفی شد.

با توجه به این شرایط، لوکاکو پس از تماس مورینیو، پیشنهاد سرمربی سابقش را قبول می‌کند.

رم هفته گذشته سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان را هم بایرلورکوزن به خدمت گرفت و با حضور لوکاکو به نظر می‌رسد آزمون کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشد.

تیم مورینیو شروع ضعیفی در فصل جاری سری‌آ داشت و آنها از دو بازی اول خود فقط یک امتیاز کسب کرده‌اند. رم در بازی بعدی در سری‌آ باید روز جمعه ۱۰ شهریور میزبان میلان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =