طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذا در موکب‌های دانشگاه آزاد اسلامی

کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر ۲ هزار پرس غذا طبخ و در موکب‌های شهر سنقر و بین افراد نیازمند توزیع کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۲ هزار پرس غذا به همت کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی در راستای اکرام راهپیمایان اربعین و افراد نیازمند، طبخ و توزیع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با تأکید بر حضور ارزشی همه اقشار دانشگاهی مرکز سنقر در حرکت عظیم اربعین حسینی و جایگاه اکرام عزاداران و راهپیمایان اظهار کرد: به همت کارکنان این مرکز و حمایت مالی افشین غنی زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ۲ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه مرکز سنقر طبخ و در اختیار موکب‌ها و خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند این شهر قرار گرفت.

رضا خالقی توضیح داد: در این حرکت ارزشی همه همکاران پای کار حاضر بوده و از مهم‌ترین نکات این حرکت حضور نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از محل طبخ غذا به همراه جمعی از مسئولان شهرستان و بازدید از دانشگاه بود که از تلاش کارکنان قدردانی شد و وی به همراه مسئولان دانشگاه در یکی از موکب‌ها حاضر و در جریان توزیع غذا قرار گرفتند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با سه موکب در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های کنگاور و قصر شیرین حضوری فعال در عرصه تکریم و پذیرایی از راهپیمایان اربعین حسین دارد و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر نیز با پخت و توزیع غذا در این حرکت عظیم فرهنگی اسلامی ایفای نقش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196218

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =