اسطوره چلسی در راه عربستان!

اسطوره چلسی که مشتاق بود تا هرچه زودتر شغل مربیگری را آغاز کند به دنبال پیشنهادی از سوی تیم الشباب به عربستان سعودی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جان تری در آستانه پیوستن به تیم الشباب به عنوان سرمربی است. اسطوره چلسی در حال مذاکره با این باشگاه بوده و به صورت شفاهی با یک قرارداد خیره‌کننده به توافق رسیده است. روسای الشباب حدودا یک ماه پیش با تری ۴۲ ساله تماس گرفتند و به او پیشنهاد قراردادی به مدت حداقل دو سال دادند که می‌تواند تا ۴ سال هم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

اقدام جنجالی بنزما علیه عربستان برای جذب راموس!

او در حال حاضر روی قراردادی یک ساله به عنوان مشاور در آکادمی چلسی کار می‌کند. چلسی گفته است که به نشانه احترام به خدمات او در طول تقریباً دو دهه، سد راه او نمی‌شود. اگرچه این ضربه بزرگی برای تیم جوانان آنها خواهد بود که چنین شخصیتی را در اردوی خود از دست بدهند.

الشباب از مدعیان اصلی لیگ عربستان نیست اما آنها جاه‌طلبی‌های بزرگی دارند. روسای این تیم فکر می‌کنند تری دارای اعتبار و شهرت زیادی است و می‌تواند ستاره‌های بیشتری را به باشگاه جذب کند. او موفق‌ترین بازیکن تاریخ چلسی با پنج قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و پنج جام حذفی است و ۷۱۷ بازی برای آنها انجام داده است. او پس از بازنشستگی مصمم شد که به سمت مربیگری برود، اما تا کنون موفق به پیدا کردن شغلی در تیم بزرگسالان نشد. او اخیراً زیر نظر دین اسمیت در لستر و استون‌ویلا کار کرد، اما به دنبال این است که به تنهایی یک مربی باشد.

استیون جرارد، هم‌تیمی سابق تری در انگلیس به عنوان سرمربی الاتفاق در عربستان سعودی مشغول به کار است. رابی فولر، مهاجم سابق لیورپول نیز مربی القادسیه است.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1197199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =