شرایط شرکت در بیست‌وششمین دوره ازدواج دانشجویی اعلام شد

رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور شرایط ثبت‌نام در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی را اعلام کرد.

نصرالله داودوندی رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره زمان بندی ثبت نام دانشجویان در سامانه ازدواج دانشجویی(طرح همسفر تا بهشت) نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: ثبت نام‌ها از اول آبان‌ماه آغاز شده و تا آخرماه آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

۵۰ هزار ازدواج دانشجویی در سال ثبت می‌شود / بررسی میزان ماندگاری ازدواج دانشجویی توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

وی ادامه داد: احتمال تمدید مهلت ثبت نام در طرح همسفر تا بهشت( ازدواج دانشجویی) با توجه میزان استقبال دانشجویان وجود دارد.

داودوندی گفت: بعید است که محدودیتی برای تعداد ثبت نام دانشجویان وجود باشد. البته باید در نظر داشت که بودجه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها هم محدود بوده و اگر فراتر از آن فعالیت شود، امکان دارد که نتوانیم پاسخگوی دانشجویان باشیم. ما با بررسی تعداد ثبت نام‌ها در سال‌های گذشته و میزان ثبت نام امسال را تا حدود زیادی تخمین زده‌ایم.

رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دانشجویان برای ثبت نام در بیست‌وششمین دوره ازدواج دانشجویی باید چه شرایطی داشته باشند، گفت: دانشجویانی که تاریخ عقد آنها در بازه زمان یک سال و نیم گذشته یعنی از یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ تا یکم مهرماه ۱۴۰۲ است؛ می‌توانند در این سامانه ثبت نام کرده و در اردوی مشهد امسال حاضر شوند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر میزان ثبت نام دانشجویان برای ازدواج دانشجویی بیشتر از ظرفیت‌های موجود بود، گفت: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برای برگزاری ازدواج دانشجویی و حمایت از آنان، برای تامین بودجه از سایر نهادها کمک می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =