توقیف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سردار حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۶۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در لرستان

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه تریلی توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

دستگیری سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت دوچرخه در بیرجند

سرهنگ احمدرضا کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بیرجند ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهم که نسبت به فروش دوچرخه‌های سرقتی از طریق فضای مجازی و سایت دیوار اقدام می‌کرد، در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت دوچرخه از اماکن و منازل در سطح شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

کارگر با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =