۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در تبریز کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کشف بیش از ۶۳۵۷ لیتر نفت گاز یارانه ای در یک باغ واقع در اطراف تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، صمد حضرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به پرونده قاچاق مواد سوختی به ارزش دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

توقیف محموله ۷ میلیاردی سوخت قاچاق در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت گزارش کشف۶ هزار و ۳۵۷ لیتر نفت گاز یارانه ای که در یک باغ اطراف تبریز بدون داشتن مجوز نگهداری می شد با اخذ استعلامات و نتایج آزمایشگاه و دفاعیات متهم، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

جریمه یک میلیاردی ریالی قاچاقچی تبریزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاق کننده کالای قاچاق در تبریز خبر داد و اظهار کرد: به پرونده قاچاق کالا شامل ظروف شیشه ای و البسه به ارزش ۳۴۷ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =