کشف  ۵ میلیاردی لباس‌های قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان هرندی شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیاردی حین فرار و خروج از کشور

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان هرندی خیابان معروفخانی تخلیه و دپو شده است که این کالاها توسط خودروهای شوتی به این محل آورده و سپس توسط وانت‌بارها به بازار منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند و دریافتند که در این محل کاملا مسکونی بوده و به هیچ عنوان در سامانه انبارها ثبت نشده است و کالاها هم فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

افشاری با بیان اینکه کالاها شامل تعداد ۱۳۵۸۷ ثوب انواع برند البسه تولید کشور چین بودند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =