مرتضوی: نگاه دولت به بودجه واقع‌بینانه است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سعی کرد با کمک گرفتن از قانون برنامه هفتم، لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تنظیم و تقدیم مجلس کند، گفت: نگاه دولت به بودجه واقع‌بینانه است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدصولت مرتضوی روز سه شنبه در حاشیه نشست مشترک مجلس و دولت با اشاره به همکاری خوب مجلس شورای اسلامی با دولت در برنامه هفتم توسعه، گفت: همراهی‌ها و همکاری‌های مجلس و دولت همکاری‌های متقابل حداکثری است. اساس کار مشترک دو قوه این است که دولت لایحه را تقدیم مجلس می‌کند، مجلس هم وظایف، پیشنهادات و آئین‌نامه و چارچوبی دارد که خوشبختانه معدل کار به نفع مردم است.

بیشتر بخوانید:

اصلاحیه قانون بودجه ۱۴۰۲ توسط رئیسی ابلاغ شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همان طور هم رئیس جمهور هم گفت قانون برنامه هفتم توسعه قانونی خواهد شد که ضمانت اجرای آن تقریباً بالای ۹۶ یا ۹۷ درصد باشد و ما امیدواریم که بتوانیم به این ضمانت اجرا و اجرایی شدن مصوبات برسیم.

مرتضوی با اعلام اینکه دولت سعی کرد با کمک گرفتن از قانون برنامه هفتم، لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تنظیم و تقدیم مجلس کند، تصریح کرد: نگاه دولت به بودجه یک نگاه واقع‌بینانه است. امیدواریم منابع آن هم محقق شود و بتوانیم آنجایی که قانون‌گذار مقرر می‌کند، مصارف را هم در جهت حداکثر هدایت و تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =